Min dag

Aaaah går inte att ladda upp bilder. Hursomhelst så lever jag! :) Tänkte bara skriva det. Dessutom hade jag och Hanna jättetrevligt på våran shoppingtur idag och vi hittade hur mycket kläder som helst. Jag handlade sammanlagt för 4000 kr...OPS. Tur att jag sommarjobbade i sommras! =D /Emelie

Har precis slutat

Kort skoldag idag, enda lektionen jag hade var idrott. Soft kan man säga! :D Nu ska jag och Emelie i väg och shoppa, hoppas att jag hittar lite nya kläder! Chopchop! :D

/Hanna


<3

Även den djupaste smärta har sin mening. Kom ihåg det syster!
Tänker på dig <3
/Hanna

Bästa filmen

/Hanna

Barcelona vecka 44

Resa till Barcelona bokad på höstlovet, ganska nice det eller? :D Åker med finaste tvillingsyster. Bara hon och jag i 3 dagar! Blir bäst!
/Hanna

Bilder från våran födelsedag

Eller snarare från middagen vi hade med våra närmsta kompisar! Sjukt rolig eftermiddag/kväll :D
/Hanna

När man håller på att förlora det bästa..

Min närvaro i bloggen kommer vara sisodär de kommande dagarna av personliga skäl.
Take care och uppskatta tiden med de ni älskar mest!
/Emelie

Q&A


Ser folk skillnad på er? :)
Svar: Ja, de flesta ser självklart skillnad på oss. Speciellt våran familj coh närmsta vänner men våra lärare har svårt för det. Vi går i samma klass! :)
Har ni några fler syskon?
Svar: Jajemen, en storasyster som är 2 år äldre än oss! :)
Hur länge har ni varit tillsammans med era pojkvänner? :D (Tror jag läste att båda hade?)
Svar: Båda vi har pojkvänner, ja. Hanna har varit tillsammans med sin kille i 12 månader (den här månaden faktiskt :D) och Emelie med sin i 14.
Vart bor ni?
Svar: Jönköping! :)
Har ni sett Jag saknar dig och vad tyckte ni om den isf?
Svar: Det är den bästa filmen vi någonsin har sett. Den bet sig fast med ett hårt grepp runt våra hjärtan och vi tycker det är en sån otroligt stark film. Ni som har chansen: SE DEN!!!
Hur ser eran familj ut? :D
Svar: Mamma, pappa, storasyster, vi och vår hund.
När är ni födda??
Svar: Vi är födda 1994 så vi är alltså 17 år! :)
Har ni fler frågor: Ställ dem! Vi svarar på allt! :D

Vi är tillbaka

Hej alla som läser!
Vi är väldigt ledsna på grund av den dåliga uppdatering här de senaste två veckorna men det har hänt lite saker som helt enkelt hindrat oss från att blogga, men nu tänker vi sätta i gång igen! =D Hoppas alla läsare kommer tillbaka och att ni kommenterar lika flitigt. Alltid kul med kommentarer!

17!

I DAG FYLLER VI 17!!!!!
Nu mot shopping och i kväll blir det party!

Lugn dag med plugg

Förlåt för lite dålig uppdatering men vi har mycket i skolan just nu. I går blev det som planerat: McDonald's! Det var mumsigt. I dag har vi mest suttit och pluggat och när vi tröttnade på det utmanade vi varandra på Röj Flaggor på msn, ja roligare kan man inte ha! :D Nu ska vi sätta oss framför tvn och se True Talent. Brukar ni kolla på det? Själv såg vi det förra veckan.. eller förr förra.. vi minns inte haha. Men när Dannys ex var med. Ett program som underhåller åtminstone! :D

Plugg

Hemkommen från skolan och nu sitter jag här med baby! =D Vi ska hjälpas åt med alla läxor vi har och sen ska vi nog belöna oss med lite McDonald's. Det är ju så gott! =D Får se om Hanna och Sebban hänger på också! Har ni haft en bra dag än sålänge?
/Emelie

Frågestund

Vi tänkte dra igång en frågestund så ställ era frågor!



Dags för skola

Nu har vi gjort i ordning oss för skola! Eller jag och Emelie i alla fall, Sebastian är nämligen ledig idag. :) Vad roligt med så många besökare i går föresten, kom gärna tillbaka eller börja följ oss på bloglovin'. I kväll har vi fotbollsträning och så blir det nog en del läxor också, orkar inte!! :D
/Hanna

Fotbollsmatch

Var i väg imorse och kollade på när min baby spelade match. Hans lag vann med 3-1 och jag är så stolt över dom! =D I kväll tänkte jag och Hanna överraska våra pojkvänner med pizza, film och en hel del mys. Det blir ett trevligt avslut på helgen! Vilken film vi ska se har vi ännu inte besatämt oss för =) Men vi funderar på någon komedi eller någon thriller. Kom gärna med lite filmtips!

/Emelie

Skolavslutning 2011

Lite bilder på oss från skolavslutningen i år! :D

Långpromenad

Jag och Sebastian gick upp tidigt imorse, tror vi var uppe vid åtta. Då satte vi oss och åt lite frukost och sen gick vi ut på en långpromenad. Nu är det 20 grader och solen skiner och vi har konstaterat att det är nu vi borde gått en långpromenad, menmen. Det var härlig åtminstone! Syrran är iväg och kollar på hennes killes fotbollsmatch och även vi funderar på att åka och kolla så det tror jag vi ska göra. :D
/Hanna

Trött?

Vi har gjort det igen, varit uppe för länge. Hanna och Sebastian har precis gått och lagt sig och här sitter jag och min pojkvän kvar med för mycket energi. Vi har kollat igenom dussintals videos på youtube de senaste timmarna och det finns så himla mycket roligt på youtube =D Nu ska vi försöka att bli trötta och sedan sova. Ska kolla när min älskling spelat match klockan 10.00, vilket ger oss lite sömn! Godnatt på er och vad kul med så mycket besökare! Följ gärna på bloglovin' =)
/Emelie

Tillbaka från bion

Tillbaka från bion och jag sitter här och gråter. En riktigt bra film som verkligen är värd att se så alla som har chansen måste nästan se den! =) Jag saknar dig alltså. Vet inte vad jag skulle göra om Hanna dog, skulle aldrig kunna gå vidare. Hon är en del av mig! =)
/Emelie

Gran Canaria 2011

Precis innan skolan började åkte jag i väg till Gran Canaria med min underbara pojkvän Sebastian och hans charmiga familj. Slänger in lite bilder. :)
/Hanna

Jag saknar dig

Snart ska jag och Emelie och träffa några kompisar och sen blir det bio. Vi ska se Jag saknar dig och jag ser verkligen fram emot att se den för jag har bara läst bra om den. :) Började gråta av bara trailern. Har ni sett den? Vad tyckte ni om den i så fall? :)
/Hanna

Det här är vi

Hej på er!
Nu har vi bestämt oss att följa trenden och skapa en blogg. Vi heter Hanna och Emelie och bor för närvarande i Jönköping. Vi föddes i Umeå 1994 och flyttade hit för tre år sen. Antagligen har vi lite samma intressen som er, det är fullt upp med skolan och där emellan försöker vi hinna med pojkvänner och kompisar. Hanna tränar även dans och fotboll medan Emelie gillar att spela golf och även hon tränar fotboll. Vi har spelat fotboll så länge vi kan minnas och vi har alltid gillat det. :) Ja, har ni några frågor får ni gärna ställa dem till oss.

RSS 2.0